Bostad
Om något inträffar med funktioner i din bostad under de första två åren efter din inflyttning kan du kontakta JM Kundservice, t.ex. om ventilationen inte fungerar, problem med dörrar och fönster eller avlopp. Uppge alltid vad felet är samt namn, adress och telefonnummer när du felanmäler.
JM Kundservice:
E-post: kundservice@jm.se
Tel. 020-731 731
Öppettider: mån - fre kl. 07.00 - 16.00
Akuta fel i bostad efter kontorstid (Jour)
Akuta fel måste hanteras direkt. Vid akuta fel efter kontorstid, dvs. efter kl 16.00 på vardagar samt helger, kontakta JM kundservice på telefon 020- 731 731. Tider och dagar när kundservice är stängt kopplas samtal till jouren.
Jouren ska endast kontaktas:
- Vid fel eller haveri där det finns risk för följdskador (exempelvis vid vattenläckage).
- Vid andra brådskande fall, exempelvis om värmeanläggningen inte fungerar vintertid. OBS!
OBS! Jourutryckning för icke akuta fel, debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat felet (t.ex. stopp i avloppet) blir du betalningsskyldig.